Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 15:25:09 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-127521-17 Kalevi II liivakarjääri keskkonnaloa andmise korralduse ja loa 
eelnõude edastamine tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks ning taotluse 
menetlustähtaja pikendamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/158682-019865c7438dfa1cb8111f32431ac90870a15e34f34c6a654652ed47f9bb1115>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .