Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 10:05:39 +0300

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01833 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Sarapuu tee lõik 2 
// Sarapuu tee lõik 1 // Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // 
Lammassaare tee lõik 1 // Pähkli tee, Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla 
alevik, Sarapuu tee lõik 1 // Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // 
Pähkli tee, Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Sarapuu tee lõik 1 
// Sarapuu tee 24 // Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // Pähkli tee, 
Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Sarapuu tee lõik 1 // Sarapuu 
tee 24 // Kurgla küla, 11304 Aruküla-Kostivere tee // Pähkli tee (Sarapuu 
tee, Pähkli tee, Lammassare tee, Kaablikanalisatsioon sidekaablitele, 
Tarbeveetorustik, Reoveekanalisatsiooni torustik ja pumpla) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: uus kavandatav taristu kinnistul

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27437278>  (menetlus nr: 
476631), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.