Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 08:28:39 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/14597 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Rahniku küla, 5920021 
Rahniku-Tõlluste tee // Tõlluste küla, 21134 Püha-Sandla-Kangruselja tee // 
5920022 Iilaste külatee // 5920023 Tõlluste-Poka tee // Bussipeatuse // 
Haini // Kase // Kibuna // Koidu // Kuuse // Küüni // Mäe // Nurme // Pireti 
// Põlde // Saare // Tõllu // Tõlluste komplektalajaam // Tänava // Vainula 
(Tõlluste küla passiivne elektroonilise side juurdepääsuvõrk.) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27436976>  (menetlus nr: 
498692), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (TOOMAS BACHMANN) poole.