Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 16:44:39 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11746 aadressile Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee // Klooga kergliiklustee L30 // 
Kuusiku tn 1 // 2 // 2a // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 8a // 9 // 10 // 11 
// 11a // 12 // 13 // 14 // 15 // 16 // 18 // 18a // 20 // Kuusiku tänav // 
Kuusiku tänav L1 // Lasteaia tänav // Nooruse tänav // Staadioni tänav L1 // 
Staadioni tänav L2 // Teenuste tn 6 // Vahtra tn 2 // 2a // 4 // 6 // 8 // 
10 // 12 // 14 // 16 // Vahtra tänav L1 // Vahtra tänav L2 (Tabasalu 
sidekaabelliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27434342>  (menetlus nr: 
492150), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HENRY PRITS) poole.