Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 11:15:39 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/17902 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari 
tee 34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, L14 // 
Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, L14 // Lennuradari 
tee 34 (Kaubaterminal, Valvehoone, Gaasitorustik, Päikesepaneelid, 
Elektriauto laadijad ja laadimistaristu, Tuletõrjevee mahuti, Piirdeaed koos 
väravatega, külmaveetorustik, olmekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27435416>  (menetlus nr: 
494913), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.