Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 13:49:39 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/14952 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kaarma küla, 21118 
Sõmera-Kärla-Uduvere tee // Kassikadaka // Kingissepa // Nõmme // Päevakoera 
// Ratta // Riido-Kaarli // Tooma // Tuuliku // Uue-Tuuliku // Vessa-Mardi 
// Vessa-Tooma // Uduvere küla, 2700066 Uduvere külatee // 2700134 Eu 
talutee // Eu // Jõeääre // Kadaka // Kaljuste // Kerbuse // Kiigekopli // 
Kopli // Meo // Mihkli // Põlma // Pärdikse // Reediku // Sõstra // Sülla // 
Teise-Elu // Vana-Ärmaste // Vessa (Passiivse elektroonilise side 
juurdepääsuvõrgu rajamine, Uduvere küla, Saaremaa vald, Saare maakond. 
Projekti kood VT2130) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27435909>  (menetlus nr: 
498690), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.