Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 15:27:39 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18951 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Uus-Ringi tee 9, Harju 
maakond, Rae vald, Jüri alevik, Uus-Ringi tee 9, Harju maakond, Rae vald, 
Jüri alevik, Uus-Ringi tee 9, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, 
Uus-Ringi tee 9 (Blum esindushoone, Päikesepaneelid, Elektriauto 
laadimisjaam, Tuletõrjeveemahuti ja veevõtukoht) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27434037>  (menetlus nr: 
493425), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.