Subject: XXVIII laulu- ja XXI tantsupidu "Iseoma"
From: "Liiklus - ELTSA" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 21 Jun 2025 08:30:00 +0300

Tere!

Seoses XXVIII laulupeo ja XXI tantsupeo „Iseoma“ toimumisega palume Teie abi 
liiklejate eelteavitamisel ning info jagamisel Teie infotahvlitel.

Siinkohal toon välja, et 05.07.2025 on

*

	rongkäik, mil on suletud kesklinn kuni Petrooleumi tee alates 8:30 kuni 
rongkäigu saba lahkumiseni, orienteeruv aeg 18.00
*

	laulupidu, mil on suletud Narva mnt (Petrooleumi tn kuni Smuuli tee) 
lõunast kuni 06.07 01.00

ning 06.07.2025 on suletud Narva mnt (Petrooleumi kuni Smuuli) 12.00- 07.07 
00:30.

Lisan kaasa ümbersuunamised sadamasse ja sadamast ära, eelteavitused kui ka 
Laulupeo lihtsustatud skeemi ümbersõitude isas.

Küsimuste korral ühendust võtta.

Ette tänades!

Parimat
Rõõt Laigu
Laulu- ja tantsupeo liikluskorraldus
556 85 219