Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 12:04:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2511201/39597 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Ulitina küla, Piiririba 
(Riigipiiri taristu PP 366-373) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tegemist on riigikaitselise rajatisega. Projekti 
EHR-i üles ei laeta, kuna tegemist on AK dokumendiga. Kui projekti pole 
menetlejale edastatud 26.06.2025, siis palun edastada info 
[email-masked]. Toimingu edastamise alus: EhS § 42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27428588>  (menetlus nr: 
494655), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KARMEN VITS) 
poole.