Subject: LC3821 Kabala raudteejaama elektrivarustus, Vinni vald, Lääne-Virumaa- kooskõlastamiseks
From: "Juurikas, Erki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 14:03:18 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti LC3821 „Kabala raudteejaama
elektrivarustus, Vinni vald, Lääne-Virumaa“ joonised. Plaanis on
paigaldada madalpinge maakaabel kinnisel meetodil teemaa alasse.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte
<http://www.leonhard-weiss.ee/>