Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 10:33:39 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18789 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Valuste tee 10 // 
Parivere küla, Kliko // Kruusiaugu // Lihula metskond 414 // Lihula metskond 
415 // Lihula metskond 416 // Lihula metskond 417 // Lihula metskond 418 // 
Liiase // Reinu-Liiase tee // Ubalehe // Veski // Veskipõllu // Valuste 
küla, 60 Pärnu-Lihula tee // Liiasepõllu // Reinu-Liiase tee // 
Tuudi-Raudtee tee // Tõlviku // Tõnsu // Valuste-Sipa tee // Vanaveski (33 
kV maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27425456>  (menetlus nr: 
494630), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.