Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 11:33:39 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10459 aadressile Harju maakond, Saku vald, Roobuka küla, 11245 
Kiisa-Kohila tee // Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Kapa vkt 144 
// 151 // 152 // Kapa üldmaa // Kapamaa // Kiisa-Kohila kergtee L1 // 
Kiisa-Kohila kergtee L2 // Kirsi tn 1 // Kvartsi tee // Mobile tee // Nõgese 
tänav // Põhjakodu jalgtee // Põhjakodu tn 13 // 15 // Pärditammiku // 
Tugijaama // Ühistute tee // Vilivere küla, 11245 Kiisa-Kohila tee (24kV 
elektri maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus on saadetud kooskõlastamiseks: • 
Transpordiamet (11240 Tõdva-Hageri tee kaitsevöönd (mõlemal pool äärmise 
sõiduraja välimisest servast 30 m); 11245 Kiisa-Kohila tee kaitsevöönd 
(mõlemal pool äärmise sõiduraja välimisest servast 10 m) 
Projekteerimistingimuste EELNÕU ja seotud dokumentatsioon on menetluse 
sektsioonis TOIMINGUD>KOOSKÕLASTAJATE MÄRKUSED> menetleja ERKI 
FREIBERG>KOOSKÕLASTATUD TINGIMUSTEGA>1-4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27423811>  (menetlus nr: 
485255), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.