Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 09:49:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18994 aadressile Järva maakond, Türi vald, Kolu küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Lelle-Türi-Viljandi 15,7-24,9 km // Lokuta küla, 
Lorentsi, Järva maakond, Türi vald, Kolu küla, Lelle-Türi-Viljandi 15,7-24,9 
km // Türi linn, Jaama tn 8 // Lelle-Türi-Viljandi 24,9-28,3 km, Järva 
maakond, Türi vald, Kolu küla, Lelle-Türi-Viljandi 15,7-24,9 km (Looritsa 
ülesõidu automaatne foorisignalisatsioon , Telliskivi ülesõidukoha (km 
23,881) automaatne foorisignalisatsioon, Kihli ülesõidu (km 22,539) 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Looritsa (km 21,856), Kihli (km 22,539) ja Telliskivi (km 23,881) 
automaatse foorisignalisatsiooni ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27423513>  (menetlus nr: 
496592), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.