Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 14:13:05 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/18189 aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lalli küla, 
Lelle-Türi-Viljandi 0,3-5,6 km // Lelle alevik, Jaama tn 1 // 
Tallinn-Lelle-Pärnu 56,2-89,1 km // Ohekatku küla, Tallinn-Lelle-Pärnu 
56,2-89,1 km (Lelle jaama elektritsentralisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1 edastab 
TTJA Lelle jaama elektritsentralisatsiooni kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27422262>  (menetlus nr: 
495126), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.