Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 14:29:05 +0300

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/34163 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Lepaküla, Soometsa tee 43 
(Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 36 lõike 5 
punkti 2 alusel esitab Häädemeeste Vallavalitsus ehitusteatise arvamuse 
avaldamiseks ja vastuväidete esitamiseks isikule, kelle õigusi ja huve võib 
ehitis või ehitamine puudutada. Palume oma kirjalik seisukoht koos 
põhjendustega esitada kümne päeva jooksul arvates ehitusteatise (eelnõu) 
kättesaamisest. Juhul kui ehitusteatise (eelnõu) kohta on arvamuse 
avaldamise käigus esitatud märkusi, võtab pädev asutus need asjakohaselt 
arvesse või põhjendab nende arvestamata jätmist. Ehitusteatis menetletakse 
elektrooniliselt ehitisregistris. Juhul, kui arvamuse andja ei ole kümne 
päeva jooksul ehitusteatise (eelnõu) saamisest arvates arvamust avaldanud 
ega ole taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse ehitusteatise (eelnõu) 
arvamuse avaldaja poolt kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei 
soovi ehitusteatise (eelnõu) kohta arvamust avaldada. Ehitusprojekti 
vaatamiseks palun logige sisse ehitisregistrisse https://www.ehr.ee ja avage 
dokument nr 2511201/34163 (lühijuhend: Töölaud – dokumendi detailotsing – 
sisestage dokumendi nr – otsin – vajutage dokumendi nr peale – Lisad).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27422350>  (menetlus nr: 
485448), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (ALAR VAHTRA) poole.