Subject: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks
From: "Erik Teder" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Jun 2025 11:59:19 +0300

Tere!

Esitan teile vastavalt teie ettekirjutustele, Andresega tehtud kokkulepetele 
ning nõuetele vastava TL osa projekti Soometsa tee 9 mahasõidu osas. Oleme 
valmis selles osas lepingut sõlmima. Paralleelselt pandud taotlus uuesti 
EHRis ka menetlusse.

Tegime mahasõidu kitsamaks ja raadiused suuremaks nagu Andresega kokkuleppe 
jäi, nii, et oleks hiljem võimalik ka suuremal autol ligi saada. Lisaks 
laiendasime taastavat mahtu ning kaotasime ära sidekaevu osas taastamise.

NB! Sidetrass projektis on perspektiivne (tegemist vaskkaabliga). Tegelikult 
hoone liitub Telia valguskaabliga, kuid selle liitumise asukoht ei ole veel 
selge. See lahendatakse eraldi projekti ja taotluse raames ning siis saab ka 
vastava taastamise ette näha kohe õigesse kohta.

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xzCl5D_P7oO6355XhIa03nfE0HtzP5rAdw9rttiNb_XAl6cVfcRxkX8pUZ3pvGqUclq_fcSbk>

  <https://tracking.getmailbird.com/OpenTrackingPixel/?messageId=[email-masked]&senderHash=B96C4B5B3AE3644BED9B139944952100B87C438AC9A473554A077456CD01B8CE&recipientHash=2C69976FAEF8D3515B1300BCB3AA9AECD5B93B6B37D300FEEEC7924B42A4B628&internalId=1787aa61-5c7c-48e7-8933-2c57dc9d8095>