Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 10:58:16 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14396 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11334 Raeküla tee // Indreku 
tee 14 // Kaasiku tee L1 // Kaasiku tee L2 // Lepiku tee // Tammeraja, Harju 
maakond, Rae küla, 11334 Raeküla tee // Indreku tee 14 // Kaasiku tee L1 // 
Kaasiku tee L2 // Lepiku tee // Rae vald, Rae küla 13 // Tammeraja 
(Veetorustik, Reoveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27416693>  (menetlus nr: 
465948), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.