Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 13:40:16 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18310 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Männi tänav // Männi 
tänava lõik 1 // Männimetsa tn 14 // 16 // Porijõgi V2 // Tartu-Petseri 
5,3-7,8 km // Vahtra tn 12 // Vahtra tänav // Vahtra tänava lõik 2 // Võru 
maantee, Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Heki tänav // Männi 
tänav // Männi tänava lõik 1 // Poldri tänav // Tartu-Petseri 5,3-7,8 km // 
Vahtra tn 2 // 12 // Vahtra tänav // Vahtra tänava lõik 2 // Võru maantee 
(Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27418320>  (menetlus nr: 
491427), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.