Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 10:26:22 +0300

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12339 aadressile Alajõe küla, 13111 Kauksi-Vasknarva tee // Alajõe 
alajaam // Jaotusvõrgu alajaam // Jõe tn 14b // Jõe tänav T1 // Jõekalda // 
Jõetaguse tänav // Jõeääre // Kanarbiku tn 6 // Kanarbiku tänav // Karukolla 
// Kurvi tee // Alutaguse vald, Alajõe küla 1 // Käokulla // Liivaranna 
ringtee 1 // Liivaranna tänav T1 // Liivaranna tänav T2 // Metsatuka // 
Metsatuka tee // Mureli tee // Ida-Viru maakond, Alutaguse vald 6a // Pedaja 
// Päikese tänav // Pärnamäe // Raja // Vindi tee // Katase küla, 13111 
Kauksi-Vasknarva tee // Elena // Kuusiku tee 2 // 4 // 8 // 10 // Marja // 
Parkla // Pikliku // Rannasalu tee 30 // 58a // 60 // 76 // Rebase // 
Uusküla, 13111 Kauksi-Vasknarva tee // Mäeotsa // Ojataguse vkt 1 
(Elektrivõrk) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Stromtec OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel 
Kauksi fiidri 20kV pingele üle viimine 1. osa. Alutaguse vald, Ida-Viru 
maakond tööprojekti nr LR8973. Dokumentide alla on lisatud ka maaomanike 
kooskõlastused ja tingimused kui need on antud. Sellega seoses on vaja 
vallavalitsusel väljastada projekteerimisitingimused. Kui olete juba 
projektile kooskõlastuse andnud, palume siiski anda eraldi ka kooskõlastus 
projekteerimistingimustele läbi ehitisregisrti keskkonna.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27414539>  (menetlus 
nr: 496141) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.