Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 14:22:16 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/18797 aadressile Järva maakond, Türi vald, Kändliku 
küla, Lelle-Türi-Viljandi 5,6-14,7 km (Vana-Lelle ülesõidu (km 7,845) 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Vana-Lelle ülesõidu (km 7,845) automaatne foorisignalisatsiooni 
ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27413237>  (menetlus nr: 
495622), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.