Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 09:36:16 +0300

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19127 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Miiduranna küla 4 // Laeva tee, Harju 
maakond, Viimsi vald, Miiduranna küla, Laeva tee 4, Harju maakond, Viimsi 
vald, Miiduranna küla, Laeva tee 4, Harju maakond, Viimsi vald, Viimsi 
alevik, 11250 Viimsi-Randvere tee L1, Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme 
alevik, Ado haljak // Linnaku haljak H1 // Linnaku haljak H2 // Muuli tee L3 
// Viimsi alevik, 11250 Viimsi-Randvere tee L1, Harju maakond, Viimsi vald, 
Miiduranna küla, Laeva tee 4 (Sõiduteed ja parklad, Kinnistusisesed 
elektrikaablid, Kinnistusisene kaugkütte torustik, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27412341>  (menetlus nr: 
494145), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.