Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 12:06:17 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2511301/16729 aadressile Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Ridaküla, 
Lepatriinu // Tapa-Narva 183-191,6 km // Tapa vald, Piilu küla, Tapa-Tartu 
317,6-322,9 km // Tapa linn, Kauba tn 8 // Tapa raudteejaam // Uus tn 15 // 
Valve tn 5 (Tapa raudteejaama CCS kaablitrassid KM 178,999 - KM 183,511 KM 
315,000 - KM 319,926) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punktile 
2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Tapa raudteejaama CCS 
kaablitrasside (km 178,999–183,511 ja km 315,000–319,926) kasutusteatise 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27405278>  (menetlus nr: 
494890), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.