Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 09:47:16 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2511301/16728 aadressile Lääne-Viru maakond, Tapa vald, Jäneda küla, 
Jäneda jaam // Raudteeääre // Tallinn-Tapa 164,2-172,9 km // Lehtse alevik, 
Lehtse raudteejaam // Läste küla, Lehtse raudteejaam // Tapa linn, Kauba tn 
8 // Tapa raudteejaam // Uus tn 15 // Valve tn 5 // Tõõrakõrve küla, 
Tallinn-Tapa 175,0-178,7 km (Aegviidu - Tapa jaamavahe CCS kaablitrassid KM 
169,568 - KM 179,002) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punktile 
2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet kooskõlastamiseks 
kasutusteatise taotluse Aegviidu–Tapa jaamavahe CCS-kaablitrassi rajamiseks 
(km 169,568–179,002)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27403131>  (menetlus nr: 
494254), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.