Subject: 7-1/27-31 Ettepanekute küsimine detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta, Avispea tuuleala
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 08:30:40 +0300

Lugupeetud kaasatavad!

Väike-Maarja Vallavolikogu 17.10.2024. a otsusega nr 90 algatati 
taastuvenergiapargi rajamise eesmärgil detailplaneeringu koostamine ja 
detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegiline 
hindamine Väike-Maarja vallas Avispea, Eipri ja Määri külades asuvatel, 
Väike-Maarja valla üldplaneeringuga määratud tuuleenergia tootmiseks 
põhimõtteliselt sobivatel aladel nr 1, 9 ja 14 (edaspidi Avispea tuuleala).

Detailplaneeringu koostamise esimese etapina on valminud detailplaneeringu 
koostamise lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programm.

Planeerimisseaduse § 81 alusel esitab Väike-Maarja vallavalitsus 
detailplaneeringu lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi nende kohta ettepanekute saamiseks. Dokumendiga saab tutvuda valla 
veebilehel, lingil https://v-maarja.ee/tuuleenergia, Avispea tuuleala 
detailplaneeringu jaotises.

Ettepanekud palume esitada hiljemalt ühe kuu jooksul, st hiljemalt 6. 
juuliks 2025 Väike-Maarja vallavalitsuse e-posti aadressile [email-masked] 
või paberkandjal postiaadressile Pikk tn 7, Väike-Maarja alevik, 
Väike-Maarja vald, 46202 Lääne-Viru maakond.

Kui määratud tähtaja jooksul ettepanekuid ei ole esitatud, loeb 
vallavalitsus, et Te ei soovi detailplaneeringu lähteseisukohtade ja 
keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta ettepanekuid esitada.

Detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi tutvustamine toimub 16. juunil algusega kell 17.00 Triigi 
spordihoones (Võimla tn 7 Triigi küla).

Teavitus on saadetud detailplaneeringu alal ja ka detailplaneeringu alast 
kuni 3 km kaugusel asuvate kinnistute omanikele, kuna viimati nimetatud 
kinnistud võivad jääda tuulepargi mõjualasse. Samuti isikutele, kes on 
avaldanud soovi olla kaasatud tuuleenergia arendamise eesmärgil koostatavate 
detailplaneeringute menetlustesse.

Palun andke teada, kui Teie e-posti aadress muutub või kui soovite teavitusi 
teisele e-posti aadressile.

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755
  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEzr9uwyAQgPGnMVus8_0BMjBEbYesfYPDHImrEkcY5fmrqkP3T59-l_a8710_7VuHleuwdn1PFHkBciVBjJCdpSVwPGP0DO6eYqhQa1wtWFFeKhUtWYQIGSUsq9sSAgp4IBAChtkKohj4fA6m-RwnhnabX6em2r90NnPNjkNvdtpKmugNZ8PMIYqAlxVX8RUWPzHon3b2gSb6cD1tj7pPDKPr43juvWzabPwOR7r8t-6V8CcAAP__hABEOQ>