Subject: Piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide kättenäitamise kutse; Harju maakond, Anija vald, Kehra linn
From: [email-masked]
To: Maantee <[email-masked]>
Date: Tue, 03 Jun 2025 15:22:14 +0300

Tere

Teostan Anija vallas Kehra linnas Keskuse tn 2 // Kose mnt 2  
(29001:004:0050) katastriüksuse piiri kindlakstegemist.

Keskuse tn 2 // Kose mnt 2 katastriüksus piirneb 11128 Kehra jaama tee 
(29001:004:0025) katastriüksusega.

Vastavalt katastriüksuse moodustamise korrale kutsub maamõõtja piiri 
maastikul kättenäitamisele kõik puudutatud katastriüksuste omanikud.

Saadan piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide 
kättenäitamise kutse. Piiride kättenäitamine maastikul toimub 16.juunil 
2025.a. kell 9.00

Kokkusaamise koht on märgitud kirja manuses oleval kutsel.

Piiride kättenäitamisele järgneb piiriprotokolli koostamine.

Palun teavitage mind kindlasti vastuskirjaga kas soovite osaleda piiride 
kättenäitamisel.

Kuna mõõdistuse käigus ilmnes piiri kindlakstegemise vajadus, siis on 
Teie allkiri piiriprotokollil vajalik.

Riigiteega ühiste piiripunktide koordinaadid on:

  		1
  		6578070.33
  		575827.13

  		5
  		6578042.50
  		575742.36

Lugupidamisega
Enn Kaaret
maamõõtja
5149611