Subject: Kutse Murro katastriüksuse piiride kättenäitamisele
From: "[email-masked]" <[email-masked]>
To: transpordiamet <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 13:08:30 +0000

Lp. 19270 Suigu-Tootsi tee katastriüksuse omanik

Transpordiamet

                                                                                                                                   
MEIE 30/05/2025

Kutse piiride kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise põhjus

Teatan Teile kuuluva 19270 Suigu-Tootsi tee (14902:002:0128) katastriüksusega
piirneva, aadressiga Pärnu maakond, Tori vald, Murru küla, Murro
(14901:001:0557) katastriüksuse mõõdistamisest. Mõõdistamise toiminguks on Murro
katastriüksuse jagamine.

Ühisel piiril varasemast piiripunkte säilinud ei ole. Piiripunkti  nr 73 on
määratud paigaldamata piirimärk kuna metalltoru häviks haritaval põllul
kiiresti.  

Maakatastriseaduse §17 lõike 5 järgi on maamõõtja kohustatud piiride
kättenäitamisele kutsuma kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnisasjal on
mõõdistatava piiriga ühine piiripunkt.

Aeg ja koht

Kutsun Teid Murro katastriüksuse piiri kättenäitamisele 09/06/2025 algusega kell
08.00 piiripunkt nr 66 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel  palun
teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada hiljemalt
piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud märkused, taotlused ja
seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Piirikirjeldus-Murropõllu

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

66

*teemaa serva punkt

*teemaa serv

*8 meetri kaugusel tee teljest

-

-

73

piirimärk paigaldamata

sirgjooneline

-

paigaldamata

-

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, mida
saate allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride
kättenäitamiseta piiriprotokolli allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või piirimärke
iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja

Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

Lisad: Piiripunktide ja piiride skeem