Subject: Projekteerimistingimuste taotlus 17145 Vanamõisa-Veltsi-Päide tee KM 5.95
From: "Priit Teearu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Indrek Lensment" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 13:11:26 +0300

Tere

Teostame Rakvere Vallavalituse tellimusel Rakvere Vallas Veltsi Lasteaia
parkla põhiprojekti.

Projekt paikneb riigiteega 17145 Vanamõisa-Veltsi-Päide tee
(66201:001:1940) külgnevatel kinnistutel Teeääre (66201:001:0548) ja
Veltsi tee T1 (66201:001:0542).

Projekteeritav parkla paikneb osaliselt riigitee kaitsevööndis ning
projektiga on ette nähtud rajada ühendus Veltsi kergliiklusteega ja
ülekäigukoht üle riigitee 17145 Vanamõisa-Veltsi-Päide tee KM 5.95.

Soovime taotleda Transpordiameti projekteerimistingimusi.

Juhin tähelepanu, et projekteeritav ülekäigukoht paikneb enne tõstetud
ristmikku (17145 Vanamõisa-Veltsi-Päide tee ja Veltsi tee T1 ristmik).
Asukoht on tingitud asjaolust, et ristmikule lähemal paiknevad olemasoleva
elektriposti tõmmits ning ELASA sidekaev (DP põhijoonis ja pilt1).

Projekteerimistingimustes ootaks seisukohta, kas ohutuma ülekäigukoha
rajamise eesmärgil näeb Transpordiamet vajadust tõstetud ristmiku künnise
ümber projekteerimist projekteeritava ülekäigukoha ette.

Manusesse lisatud detailplaneeringu põhijoonis (OÜ Projekteerimiskeskus,
töö nr 226/0722), parkla eskiisi asendiplaan ja asukohaskeem ning Google
kaardirakenduse pilt.

Taotleja andmed:
OÜ Tinter-Projekt, 10149499
Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Turu 34, 51014
e-post: [email-masked]
Telefon: 5221106

Lugupidamisega

Priit Teearu

Teede insener

+372 5663 4831

Tinter-Projekt OÜ