Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 21:48:16 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/15857 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kurtna küla, 
Viimsi metskond 42, Harju maakond, Saku vald, Kurtna küla, Viimsi metskond 
42, Harju maakond, Saku vald, Kurtna küla, Viimsi metskond 42 (Ülepääs, 
Ooteplatvorm 1, Ooteplatvorm 2) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Rail Baltic Estonia OÜ (registrikood 
12734109) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2511271/15857 Harju maakonda Saku 
valda Rail Balticu Kurtna peatuskoha ooteplatvormide ja eritasandilise 
ülepääsu ehitamiseks. Ehitusloa taotlus on esitatud koos BIM mooduliga. BIM 
(Building Information Modelling) on ehitise infomudel, mille abil on 
võimalik taotlusel ehitist ruumiliselt kujutada. Vastavalt ehitusseadustiku 
§ 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27388999>  (menetlus nr: 
486319), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.