Subject: Ojavälja, Kajamaa, Saku vald mnt mahasõit
From: Maarja Jõgi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 10:12:42 +0300

Tere!

Avaldan soovi meie kinnistule Ojavälja, Kajamaa, Saku vald 71901:001:0527
luua Saku-Tõdva maanteelt mahasõit.
Meie kinnistul on Saku valla poolt väljastatud projekteerimistingimused
2021 aastal elumajale+kõrvalhoone, lisan info:

<https://1drv.ms/b/c/5ad3e802461a8481/EXeq3fFllydEhhq74VhpjPIBFS9P9Rmfczpk
Mq7vMMS3AA> Projekteerimistingimused_2111802_03693_26052025.pdf

Lisasin ka geoportaali kaardi koopia.

Kuna äsja on valminud meie maa juurde Rail Baltic viadukt ja suubub
Ojaväljani ja on ehitatud eelnevalt meie planeeritud mahasõidule ette
metallist äär/piire, siis palume õigust mahasõit rajada meie maa piirides
peale uut metallist piiret.

Sellelt kinnistult hakkab olema ka ligipääs Lepavälja kinnistuni, Maaamet
vahetas meiega isegi maatükid selleks puhuks, kuid ei arvestatud värskelt
valminud projektis.

Lugupidamisega,

Maarja Laane
Tõdva maja OÜ
[email-masked]