Subject: NUIA:ABJ; Elektrilevi liinikaitsevööndi hooldustööd
From: Eskolar Kooskõlastused <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 14:52:48 +0300

Tere,

teavitame Teid Elektrilevi OÜ tellitud elektriliini liinikaitsevööndi 
hooldustöödest.

Võsa lõigatakse või purustatakse ning liinikaitsevöönd vajadusel raiutakse 
seaduses ettenähtud gabariiti.

Kui Teil on ettepanekuid Teie kinnistu(te)l hooldustööde käigus toimuvate 
võsa hoolduse ning puude raiumise suhtes palume sellest meid teavitada 
hiljemalt 26.05.2025.
Töid teostame vastavalt vajadusele saemeeste, ekskavaatori või traktoriga.

Sellest mida täpsemalt hooldustööde käigus teeme on kirjeldatud kirja 
manuses olevas dokumendis.

-- 

Lugupidamisega

Mehis Lillipuu
Eskolar OÜ
Tel: 55 92 1939

Külastage meid:  <http://www.eskolar.ee> www.eskolar.ee