Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 14:27:17 +0300

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/05057 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee 
// Aru tänav // Jaama tänav // Karja tänav L1 // Kase tn 1 // 8 // Kase 
tänav // Kaupluse tänav // Pärna tänav L1 // Pärna tänav L2 // Rohu tänav L1 
// Rohu tänav L2 // Saare tänav // Sauna tänav // Sauna tänav L1 // 
Spordiväljaku tn 7 // Sputniku tänav L1 // Sputniku tänav L2 // Sputniku 
tänav L3 // Tööstuse tänav // Viljandi maantee L1 // Viljandi maantee L2 // 
Viljandi maantee L3 // Viljandi maantee L4 // Viljandi mnt 9 (LELLE 
PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie ehitusteatise kooskõlastus 15.11.2023 nr 
7.1-2/23/16562-3

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27388592>  (menetlus nr: 
433169), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.