Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 10:38:17 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11371 aadressile Pärnu maakond, Mäelttoa // Pärnu jõgi V1 // Tori 
vald 2 // Uuetoa // Tori vald, Lõõtsa tee // Pulli küla 2 // 9 // Kandle tee 
17a // 20a // 22 // Koolimaja tee // Sindi linn, Põhja tn 1a // Sindi 
alajaam // Sindi pais // Supluse tn 7 // Tammiste küla, 5 
Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee (10 kV kaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt EhS § 31 lg 4 p 1 esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27387957>  (menetlus nr: 
490135), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.