Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 09:52:16 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11697 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juula küla, 
Juurdepääsutee lõik 590 // Kõrgesoo // Mäenurga // Palgi // Palgiotsa // 
Sarapiku // Sooniku // Suurearu-Hansu // Undiaugu // Kaigepere küla, 6540138 
Raela-Kaigepere tee L5 // Aro // Jaanistemetsa // Jaanistepõllu // Kalju // 
Kõrgelo // Sarapikumetsa // Tõnsumardi-Mardi // Lipametsa küla, 6540023 
Pigibaasi tee L2 // Uus-Allika // Vardi metskond 63 // Põlma küla, 20149 
Kehtna-Põlma tee // Kiviristi // Kõrtsi // Kõrtsisoo // Maavahe // Männisalu 
// Männituka // Orusoo // Põlma farm // Risti // Soonepõllu // Sooääre // 
Tuuleveski // Üleoja // Raela küla, 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee // 6540021 
Paka tee L2 // Aare // Hansumäe // Jõeääre // Kildemetsa // Kõrgemäe // 
Läätsi // Murumäe // Mäealuse // Mäepealse // Nõmme // Ojaääre // Pinna // 
Raba // Raela kergliiklustee // Rapla-Pärnu raudtee 629 // Rapla-Pärnu 
raudtee 660 // Rapla-Pärnu raudtee 6401 // Sõeru // Raikküla, 27 
Rapla-Järvakandi-Kergu tee // 20165 Raikküla-Päärdu tee // 6540137 
Lipa-Lipametsa-Raikküla tee L5 // Allikakase // Allikapõllu // Allikmäe // 
Kasesalu // Kruuse // Kuusemäe // Lagedi // Liivaaugu // Männiku // 
Pakakraavi // Raikküla kergtee // Raja // Tihase // Uus-Allika // Vardi 
metskond 65 // Varediku // Rapla linn, Nõiarohu // Rabajärve // Võsa tn 41 
// Ööbiku ümbersõit L2 // Väljataguse küla, 20225 Väljataguse tee // 
Liinipõllu // Pähklimäe // Raudnõmme // Tislerimetsa // Tuka // Tümakalda // 
Uustisleri (110kV õhuliin Rapla - Kehtna L025) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elering AS esitas Rapla Vallavalitsusele 
projekteerimistingimuste taotluse olemasoleva elektriõhuliini 
ümberehitamiseks ulatuslikul alal Rapla linnas, Juula, Kaigepere, Lipametsa, 
Põlma, Raela ja Väljataguse külas ning Raikkülas. Taotluse kohaselt 
kavandatakse uus liin vana liini asukohale ja liini trassikoridor ei muutu. 
Mastid rekonstrueeritakse olemasolevate mastide asukohas, kuid kui 
tehnilistel põhjustel ei ole masti olemasolevas asukohas võimalik 
rekonstrueerida, on lubatud masti asukohta muuta piki liini telge. Taotluse 
ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt koostöötegija või 
kaasatud isiku pädevusele saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Täiendavat teavet võib küsida 
vallaarhitektilt ([email-masked] või telefonil 489 0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27387699>  (menetlus nr: 
492141), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.