Subject: Rae vald; Vägeva tee 4 kinnistu sissesõidud
From: "Ivar Kartusov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 08:47:46 +0300

Tere

Projekteerisime Vägeva 2 OÜ tellimusel Vägeva tee 2, Rae vald kinnistule
autokeskuse, millele väljastati ehitusluba ja hetkel käivad autokeskuse
ehitustööd.

Vägeva tee rekonstrueerimise lahendus on samuti varasemalt projekteeritud
ja saanud Rae valla poolt ehitusloa

Projekteerimise aluseks olnud Peetri aleviku, Vägeva viadukti kinnistute
piirkonna ja lähiala detailplaneering (TARK Projekt OÜ töö nr. KAH1204)
elluviimise lepingu alusel tuleb Vägeva tee 2 kinnistu omanikul ehitada
välja sissesõidud Vägeva tee 4 kinnistule.

Skeemil olevad sissesõidud nr. 1 ja 2 on ehitusloa saanud Vägeva tee 2
autokeskuse projekti järgsed sissesõidud.

Oleme kandnud skeemile projekteerimise aluseks olnud detailplaneeringu
järgsed sissesõidud nr. 3 ja 4 asukohad.
Paluks kooskõlastada Vägeva tee 4 kinnistule kavandatud detailplaneeringu
järgsed sissesõidud nr. 3 ja 4 asukohad Tuleviku teelt

Ivar Kartusov
IK Projektijuhtimise OÜ
50 25248