Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 11:54:16 +0300

Setomaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17121 
aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Obinitsa küla, Kesktänav 21 // 25 // 
27 // Võro tee 6, Võru maakond, Setomaa vald, Obinitsa küla, Kesktänav 21 // 
27 // 29 // 31 // Võro tee 2 // 6, Võru maakond, Setomaa vald, Obinitsa 
küla, Kesktänav 21 // 29 // 31 // Võro tee 6, Võru maakond, Setomaa vald, 
Obinitsa küla, Kesktänav 21 // 25 // Võro tee 6 (Juurdepääsu tee, Isevoolne 
kanalisatsioon, Veetorustik, Isevoolne sademeveekanalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav tegevus jääb avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27386124>  (menetlus nr: 
488626), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Setomaa Vallavalitsus) või menetleja (LAURI SAAR) poole.