Subject: Kalastusvõistlus Alexela Salmon Trolling Challenge Estonia 2025 23.05.25-25.05.25 Haven Kakumäe
From: "Reigo Ahven" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 11:59:56 +0300

Tere.

Korraldame sel aastal teist korda lõhetrollimise võistlust Alexela Salmon 
Trolling Challenge Estonia 2025,
mis toimub sel nädalal reedest pühapäevani 23.05.25 algusega kell 9:00 ja 
lõppeb pühapäeval 25.05.25 kell 13:00.

Kokkuvõttes on meil registreeritud 7 paatkonda, püügiaeg on järgmine:
Reede 23.05.25 9:00-18:00
Laupäev 24.05.25 3:00-18:00
Pühapäev 25.05.25 3:00-13:00

Liigutakse tavaliselt umbes 5km tunnis, kõik on pikaaegsete kogemustega 
väikelaevade kaptenid ja
ühtki vahejuhtumit pole kunagi olnud.

Loodan, et kõik sobib ja kui Teil on näpunäiteid, mida võiksime osalejatele 
edasi anda, siis olen väga tänulik.
Samuti, kui on alasid, kus me kalastada ei tohiks, siis võtame kõik 
piirangud arvesse.

Suurte lugupidamistega,

Reigo Ahven
ASTCE 2025 peakorraldaja
+3725160196