Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 13:08:16 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/01284 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald 1 // 3 // 4 // 5 // 10 // 12 // 
15 // 19 // 21 // 23 // 25 // 31 // 33 // 37 // 37a // Kersalu küla 2 // 
Kivi tee 2 // Kleemeti tee 6 // 8 // 14 // 16 // 18 // Kroonipõllu // 
Siimuvälja // Tallinna mnt 56 // Vanaranna tee // Kersalu küla, 11199 
Põllküla-Madise tee // Kakupesa tee (Passiivse elektroonilise side 
juurdepääsuvõrgu rajamine, Kersalu küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusloa taotlus kooskõlastusega antud 
tingimuste täitmise kontrolliks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27384446>  (menetlus nr: 
489832), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.