Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 08:41:18 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15355 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, Unipiha tee 22 
(Üksikelamu) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 ja 
3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseadustikule, peab haldusorgan enne haldusakti 
andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse esitada 
kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus ja 
vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks ehitusteatise eelnõu. Kui Teie, kui kooskõlastaja või 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks 
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27381772>  (menetlus 
nr: 479992) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.