Subject: IP5331 elektriprojekti kooskõlastus ja uuendamine
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 14:25:31 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP5331 „Pärnu-Jaagupi-Kaelase 10kV
fiidri rekonstrueerimine II etapp Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond.“

Soovin olemasoleva projekti kooskõlastust uuendada ning kooskõlastada lisa
kaabli paigaldus.

Eelnevalt kooskõlastas projekti Gunnar Mägi. Lisasin varasema
kooskõlastuse ka manusesse.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.