Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 13:27:16 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/24206 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Mälivere küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Rapla vald, Röa küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee // 
6690221 Tamme tee // 6690221 Tamme tee L1 // Juurdepääsutee lõik 250 // 
Metsatuka // Metsavälja // Nurga // Seli tankla // Tallinn-Lelle-Pärnu 
40,7-53,8 km // Tallinna-Lelle-Pärnu raudtee 292 // Tallinna-Lelle-Pärnu 
raudtee 331 // Tallinna-Lelle-Pärnu raudtee 332 // Tallinna-Lelle-Pärnu 
raudtee 333 // Tallinna-Rapla raudtee 270 // Tallinna-Rapla raudtee 280 // 
Tänava (Sidekaabel (OU1132)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ Reaalprojekt (registrikood 10765904) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu teatise nr 2411201/24206 Rapla maakonda Rail Balticuga seonduvalt 
Telia Eesti AS-i siderajatise ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27382607>  (menetlus nr: 
452520), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.