Subject: FW: Puude langetus tee kaitsevööndis
From: "Martti Lilleste" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 15:09:13 +0300

Tere

Suunan edasi registreerimiseks. Peaks minema kooskõlastuste üksusele
kooskõlastamiseks.

Tervitades

Martti Lilleste

From: Kalle Tinnuri <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 20, 2025 2:51 PM
To: Martti Lilleste <[email-masked]>
Subject: Puude langetus tee kaitsevööndis

Tere!

Oleme planeerinud oma kinnistul 29501:010:0027, Niitravälja mü, hakkepuidu
platsi renoveerimis ja laiendustööd. Kinnistu jääb avalikult kasutatava
tee kaitsevööndisse ja selles vööndis tahaksime maha raiuda kümmekond
puud(joonis lisas, sinine ala). Valla poolt luba olemas aga vajalik veel
Transpordiameti poolne nõusolek.

Kas piisab sellest kirjast või on ka ametlik blanket mille peaks täitma?

Parimatega

Kalle Tinnuri

RAJA KT OÜ

565 9988