Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 15:01:16 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11416 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, 
Kullipõllu // Kullisiilu // Sillaotsa // Valgeranna küla, 19112 Valgeranna 
tee // Golfiklubi // Jõeääre // Lible // Männimetsa // Valgeranna golfi 
juurdelõige // Valgeranna kõnnitee L1 (Siderajatis) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiamet: planeeritava siderajatise trass 
lõikub riigi omandis oleva teega ning kavandatakse teekaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27380577>  (menetlus nr: 
490624), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (IVAR VAINOMÄE) poole.