Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 08:04:35 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/05096 
aadressile Valga maakond, Valga vald, 23103 Kaagjärve-Pugritsa tee // 23127 
Londi-Raavitsa tee // Aasa // Anna // Farmi // Kaagjärve küla // 
Kaagjärve-Loigu tee L2 // Kaalukoja // Kannike // Katlamaja // Keerispea // 
Kevade // Kirsimäe tee // Kontori // Kullerkupu // Kuuri tee // Maarja // 
Miku // Mäeotsa-Parandu tee // Platsi // Poe // Puhastusseadme // Pumbamaja 
// Pärna // Pääsusilma // Randli // Rikardo // Sinilille // Töökoja // 
Väike-Miku // Väike-Töökoja, Valga maakond, Valga vald, Kaagjärve küla, Aasa 
// Kaagjärve-Loigu tee L2 // Katlamaja // Kuuri tee // Metsalille // 
Pumbamaja (kanalisatsioonitorustik, veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 lg 5 p 6 alusel esitab 
pädev asutus kasutusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks Transpordiametile. 
Kaagjärve vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitusega on hõlmatud 
Londi-Raavitsa tee nr 23127 (kilomeetritel 1 kuni 3) ja Kaagjärve-Pugritsa 
tee nr 23103 (kilomeetritel 0 kuni 1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27377419>  (menetlus nr: 
362647), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.