Subject: FW: Uus sõnum riigihankes 292058
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:43:32 +0300

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 10:22 AM
To: Erkki Mikenberg <[email-masked]>
Subject: Ed: Uus sõnum riigihankes 292058

Tere Erkki,

Kas saad mind aidata ühe kinnitusega?
Klas kirjutan sulle põhja valmis?

Riigiteel nr 20113 Hagudi-Kodila (Kuku) asuva Rail Baltica maanteeviadukti 
ehitamise omanikujärelevalve; Tellija: Transpordiamet, Erkki Mikenberg, 
[email-masked], +372 5287643; Kirjeldus: viadukti 
rajamine (73,7 m), põhitee rekonstrueerimine (muldkeha 57 000m3), 
tehnovõrkude ja trasside rajamine; täitmise aeg 05/05/2023-11/08/2024 
ehitustööde maksumus 2 615 598,70.- eurot; järelevalve lepingu maksumus 65 
790.- eurot.

Virumaa garantiiringid teen ülejärgmise nädala lõpuks ka ära.

Tänan ette,

Mikk Mutso

OÜ Esprii
Tel. 50  26 788
[email-masked]
www.esprii.ee

-----Algsõnum-----
Saatja: Riigihangete register <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 13. mai 2025 14:36
Adressaat: [email-masked]
Teema: Uus sõnum riigihankes 292058

Teile on riigihangete registris uus teade:

Riigihanke 292058 "Rail Baltica raudteetrassi alusehitus Ülemiste jaamaalal 
omanikujärelevalve ja konsultatsiooni teenus" raames on saadetud palve 
esitada tõendid hankepassi tingimustele vastavuse kohta.

Kvalifitseerimistingimuste osas C: Tehniline ja kutsealane suutlikkus peab 
Pakkuja riigihanke algamisele eelneva 60 kuu jooksul olema nõuetekohaselt 
täitnud vähemalt ühe avalikult kasutatava tee ehitustöö või avaliku raudtee 
ehitustöö omanikujärelevalve lepingu, mille raames tehti omanikujärelevalvet 
muldkeha ehitustööle mahus vähemalt 50 000 m³.

Olete nimetatud tingimuse juurde esitanud järgnevad andmed: Riigiteel nr 
20113 Hagudi-Kodila (Kuku) asuva Rail Baltica maanteeviadukti ehitamise 
omanikujärelevalve; Tellija: Transpordiamet, Erkki Mikenberg, 
[email-masked], +372 5287643; Kirjeldus: viadukti 
rajamine (73,7 m), põhitee rekonstrueerimine (muldkeha 57 000m3), 
tehnovõrkude ja trasside rajamine; täitmise aeg 05/05/2023-11/08/2024 
ehitustööde maksumus 2 615 598,70.- eurot; järelevalve lepingu maksumus 65 
790.- eurot.

Palume esitada Tellija kinnituskiri, et esitatud lepingu raames teostati 
omanikujärelevalvet muldkeha ehitustööle mahus vähemalt 50 000 m³. 
Kinnituskirjas märkida ka lepingu täitmise tähtaeg.

Sõnumit saate lugeda ja vastata registris hanke töölehel Teabevahetus - 
Sõnumid pakkujale.
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8555064/communication/message/964073

https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/settings/users/my-notifications?notificationId=23690607

See on automaatteavitus. Palume sellele kirjale mitte vastata.

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.