Subject: Riigitee 18178 Värska-Ulitina tee „väikese saapa“ ümbersõidust
From: "Meelis Schmidt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 12:49:03 +0300

Tere,

Olete saatnud projekteerimistingimustes kaasamise kirja seoses Värska -
Ulitina tee "väikse saapa" ümbersõidu projekteerimisega. Toftani
Metsanduse OÜ-le kuulub uue tee kohale jääv Kopli kinnistu
(93401:005:0145). Kuna tegu on väikse kinnistuga (0,44 ha), siis tee
ehituse järgselt seal mõistlikku metsamajanduse jaoks enam võimalust pole.
Seega soovime müüa kogu kinnistu, mitte ainult tulevase tee alla jäävat
osa. Rohkem märkusi/täpsustusi pole.

Meelis Schmidt

Toftani Metsanduse OÜ

+37253877838

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.