Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 10:43:02 +0300

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusele elektritööprojekti 
"Tallinna mnt 22a elektriliitumine, Risti alevik, Lääne-Nigula vald, Lääne 
maakond", töö nr JT3171.
Projektlahenduse kohaselt paigaldatakse uus maakaabel riigitee 16153 Risti 
tee L2 kaitsevööndis km 1,83 - 1,84.
Edastame taotluse projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.