Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 10:01:35 +0300

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/18063 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Põdruse küla, Lättjaagu 
(Puurkaev) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet- Kas on välistavaid asjaolusid 
ehitusloa väljastamiseks? Eesti Geoloogiateenistus- maardla, uuringu ala 
Transpordiamet- Kinnistu osaliselt avalikult kasutatava tee kaitsevööndis. 
2022 on algatatud Haljala-Kukruse teelõigu eriplaneering. Kas eriplaneering 
võib mõjutada kinnistut?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27374007>  (menetlus nr: 
490430), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.