Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 16:07:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/15840 aadressile (asub mitmel aadressil) (Pureva viadukt 
BR1050, Tamme viadukt BR1243, Röa ökodukt BR1645, Tallinn-Lelle raudtee 
PK40+450 - 42+310, Kohila-Rapla jaamavahe, Raudtee truup CU1143, 
Raudteetruup (Sootaguse peakraav, km 41,575), Raudtee truup CU1122, 
Fiiberoptika, Müratõkkesein) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada Rapla vallas ümberehitatava 
rööbastee ning rajatavate Pureva ja Tamme viadukti, Röa ökodukti ja teiste 
1520 mm raudteerajatiste ehitusloa taotlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27375350>  (menetlus nr: 
483071), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.