Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:13:35 +0300

Viru-Nigula vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/10497 aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Kunda 
küla, 17158 Kunda-Malla-Ojaküla tee // Klauksema // Maantee // Miku // 
Mikumaa // Nurga // Pisba-Hansu // Uuetoa // Kunda linn, 20 
Põdruse-Kunda-Pada tee // Hiiemäe // Jaama tn 21 // Malla küla, Linnaserva 
// Siberi küla, Joosepiliiva // Katkupõllu // Lõperaja // Villavere küla, 
Lillu (110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27372029>  (menetlus nr: 
489417), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula vallavalitsus) või menetleja (LEMBIT TALLI) poole.