Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:13:35 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11430 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Puru küla, 93 
Kohtla-Järve - Kukruse - Tammiku tee // Sarapi tee T5 // Tammiku alevik, 93 
Kohtla-Järve - Kukruse - Tammiku tee // Kastani tn 2b // 3a // 10 // 10a // 
14 // 17 // Kastani tänav T3 // Kastani tänav T4 // Kastani tänav T5 // 
Kastani tänav T7 // Puu // Tamme tn 18a // 19 // 23e // 25a // 28 // Tamme 
tänav T3 // Tamme tänav T4 // Tamme tänav T7 // Tamme tänav T8 // Tamme 
tänav T9 (Elektri maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27371807>  (menetlus nr: 
490551), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.